Telefon : 051 241 826

Pravilnik

Home  >>  Cenik storitev  >>  Pravilnik

Peter Čarman s.p., Martinčeva 38, 1000 Ljubljana, D.Š. 40261956, ki ga zastopa Peter Čarman (v nadaljevanju najemodajalec)

in

najemnik prostora se z rezervacijo in vplačilom najemnine in varščine strinjata s spodnjimi pravili najema prostora Piknik pri kozolcu.

 

PRAVILNIK o najemu prostora za piknik Piknik pri kozolcu

 

  1. Člen

 

Pogodbeni strani ugotovita, da ima najemnik interes, da bi uporabil prostor za piknik v upravljanju podjetja Peter Čarman s.p.

 

  1. Člen

Najemodajalec nudi najemniku naslednje prostore,  storitve in predmete:

(inventar je naveden na priloženem seznamu)

  • pokrit prostor za  50 – 70 ljudi
  • WC
  • Kuhinja s plinskim  štedilnikom
  • Hladilnik in hladilnik z zamrzovalnikom
  • Gasilni aparat
  • Parkirišče v  bližini

 

Po veljavnem ceniku. Podjetje Peter Čarman s.p. si pridržuje spremembe cen v skladu z veljavnimi akti Peter Čarman s.p.

Prostor je možno koristiti po urniku obratovanja, in sicer vsak dan od 10. ure dopoldne do 8. ure zjutraj naslednji dan. Za koriščenje prostora izven urnika, se stranki dogovorita posebej.

 

 

 

  1. Člen

Najemodajalec nudi najemniku še ostale storitve:

  • Dodatna kuhinja z žarom, kotlom, kaminom – 60,00€,
  • uporaba dodatne kuhinje za catering (brez žara, kotla in kamina v kuhinji) – 20,00€,
  • uporaba žara v dodatni kuhinji – 20,00€,
  • uporaba kotla v dodatni kuhinji – 20,00€,
  • uporaba kamina v dodatni kuhinji – 20,00€,
  • najem kurišča z drvi – 50,00€,
  • Snemanje dogodka (po dogovoru),
  • Fotografiranje dogodka (po dogovoru),
  • Animacija otrok (po ceniku Custom Nanny),
  • Najem enega zvočnika – 50,00 €,
  • Najem dveh zvočnikov 90,00€,
  • MINI čiščenje – 70,00€,
  • MAKSI čiščenje – 170,00€
  MINI ČIŠČENJE (70,00€) MAKSI ČIŠČENJE (170,00 €)
Čiščenje praznih miz in klopi,

 

Čiščenje žara / kotla/kamina
Odvoz ločenih smeti v vrečah

 

do 5 vreč – do 10 vreč
Postavitev miz in klopi na prvotno mesto,

 

X
Pometanje

 

X
Pobiranje odpadkov po mizah in tleh,

 

X
Čiščenje inventarja (hladilnik, zamrzovalnik, pulti, šank) X
Čiščenje inventarja (pripomočki za žar, krožniki, šalice, pribor, pepelniki)

 

X
Čiščenje tal

 

X

Pri zakupu čiščenja, dobite vreče. V kolikor želite več vreč, je odvoz vsake nadaljnje vreče 8,00 €.

Smeti morajo biti ločene. V nasprotnem primeru se zaračuna ločevanje smeti 100,00€.
Čiščenje je potrebno najaviti vsaj dva dni prej.

  1. Člen

Najemodajalec in najemnik sta se dogovorila, da se vodi evidenca koriščenja inventarja z osebnimi podatki in podpisom. Ob koncu najema piknik prostora, najemodajalec in najemnik preverita stanje najetega prostora. V kolikor ni prišlo do poškodb in kraje inventarja, se najemniku vrne kavcija v višini 100,00 EUR, ki jo je najemnik ob rezervaciji termina.

Morebitno škodo, ki jo je povzročil najemnik ali kdorkoli izmed njegovih gostov iz malomarnosti ali neupoštevanja navodil, je potrebno s strani najemnika odpraviti v najkrajšem možnem času ali poravnati nastalo škodo.

 

  1. Člen

Cenik

Pridržujemo si pravico do spremembe cenika.

  • 10,00 € čiščenje praznih miz in klopi,
  • 20,00 € postavitev miz in klopi na prvotno mesto,
  • 20,00 € pobiranje odpadkov po mizah in tleh,
  • 20,00 € čiščenje inventarja (hladilnikov, zamrzovalnika, pultov, štedilnika, pripomočki za igro),
  • 50,00€ čiščenje inventarja za pripravo hrane in pijače ter uporabo pri hranjenju in pitju (kozarci, krožniki, šalice, posoda, pepelniki, pribor, noži, pripomočki za žar),
  • 10,00 € pometanje,
  • 50,00 € čiščenje tal,
  • 20,00 € čiščenje žara,
  • 00 € čiščenje kotla.
  • 20,00€ čiščenje kamina,
  • 20,00€ čiščenje kotla,
  • 35,00 € izdelava novega ključa,
  • 50,00 € odvoz smeti (do 5 vreč ločenih smeti), vsaka dodatna vreča znaša 8,00€,
  • 100,00 € ločevanje smeti,
  • 50,00 € najem vrtnega ognja,
  • 70,00 € MINI čiščenje,
  • 170,00 € MAKSI čiščenje,
  • 100,00€ neupoštevanje mira in izvajanje hrupa, dretje, glasna glasba ipd.).

 

V cene je vštet DDV.

 

 

  1. Člen

Najemnik se zaveže, da bo primerno ravnal z objektom ter upošteval hišni red in navodila ter uporabljal objekt namensko. Če želi najemnik preurediti prostor za svoje prostore ali namestiti naprave, se mora predhodno dogovoriti z najemodajalcem.

Hišni red:

  • Catering podjetje uporablja dodatno kuhinjo, kjer je potrebno uporabo dodatne kuhinje plačati 20,00€. Peka (uporaba žara) ni dovoljena na lesenem podu pri kozolcu, travi, ampak v dodatni kuhinji. Odlaganje pepela, oglja kjerkoli po pesku, zemlji ali okolici kozolca je prepovedana. Pepel in oglje se lahko odloži v kamin, najemodajalec pa po dogovoru to pospravi.
  • Najemnik s podpisom jamči, da se zaveda, da je glasna glasba in hrup prepovedan ves dan. V kolikor se tega ne upošteva, ima najemodajalec pravico zaračunati 100,00€ zaradi škode poslu, ki ga izvaja Čarman Peter s.p.
  • Najemnik s podpisom jamči, da bo le on imel dostop z avtomobilom do kozolca za dostavo.
  • Najemnik jamči, da bo opozoril svoje goste naj parkirajo poševno ob cesti pred zapornico in ne ob kozolcu.
  • Najemnik odnese smeti sam in jih ne odlaga v gozdu ali kjerkoli drugje na zemljišču.
  • Najemnik za seboj in svojimi gosti na koncu vse počisti.
  • Najemnik skrbi za čistočo in varnost udeležencev
  • Prepovedano plezanje po kozolcu
  • Prepovedan dostop do vrtičkov. Najemnik je dolžan opozoriti svoje goste naj ne hodijo do vrtičkov in po njih.
  • Najemnik s podpisom jamči, da je seznanjen z zakonom 8. člena ZJRM-1 o kršenju javnega reda in miru in prevzema odgovornost zase in za svoje goste.

 

 

  1. člen ZJRM-1 (povzročanje hrupa):

Kdor na nedovoljen način med 22. in 6. uro moti mir ali počitek ljudi s hrupom in ne gre za nujne interventne-vzdrževalne posege, se kaznuje z globo od 83,46 do 208,65 evra.

 

Najemnik je sam odgovoren za kršenje reda in miru in prevzame odgovornost v primeru kršitev in/ali posredovanja javnih organov.

 

 

  1. Člen

Najemnik ne more svojega dogovorjenega termina najema prostora in storitev oddajati drugemu koristniku, razen v dogovoru z najemodajalcem.

 

  1. Člen

Rezervacija je potrjena z  vplačilom celotnega zneska, in sicer 130,00 EUR med ponedeljkom in četrtkom ter 180,00 EUR med petkom in nedeljo ter varščino 100,00€ v sezoni 2019.

 

 

  1. Člen

Najemnik lahko prekliče pogodbo do 21 dni pred rezerviranim terminom najema piknik prostora in se mu tedaj vrne celotni vplačan znesek.. V kolikor  najemnik ne prekine pogodbe do 21 dni pred rezerviranim terminom, se zaračuna 50-odstotkov vplačanega zneska najemnine. V tem primeru najemodajalec lahko odda piknik prostor drugemu najemniku.

V kolikor najemnik prestavi piknik z enega termina na drugega, je potrebno vplačati 50% cene prejšnjega termina.

 

  1. Člen

Vso odgovornost glede škode in posledic piknika nosi najemnik piknik prostora.

 

  1. Člen

Z rezervacijo in vplačilom uporabe prostora in varščine za  morebitno nastalo škodo se najemnik zaveže, da bo spoštoval in upošteval navedena pravila.

 

Pravilnik je veljaven za sezono 2019 (od 1. januarja 2019 do 31. decembra 2019).

 

Ljubljana, 2019

 

 

Najemodajalec

Čarman Peter s.p.

Martinčeva ulica 38, 1000 Ljubljana

SI40261956

 

 

Kontaktna oseba

Sabina Čarman

051 241 826

piknik@prikozolcu..si